Subscrisa, TURMAC INSOLVENCY SPRL, cu sediul profesional in Bucuresti, Bd. Unirii, Nr.78, Bl.J2, sc.2, et.3, ap.39, Sector 3, reprezentata prin asociat coordonator Turmac Mihaela în calitate de administrator judiciar al debitorului COMPANIA DE EXPLOATARE A VAGOANELOR RESTAURANT BAR DE DORMIT SI CUSETA VARORED SA, cu sediul București Sectorul 1, P-ta GARII DE NORD, Nr. 1, avand CUI 1558430, nr. de ordine in registrul comertului: J40/16273/1991, desemnat prin Sentinta civila nr. 3592/28.06.2024 pronuntata de Tribunalul Bucuresti – Secţia a VII-a Civilă, în dosarul nr. 34246/3/2023, in temeiul art. 121 alin. 2, litera f ) din Statutul privind organizarea si exercitarea profesiei de practician in insolventa

ANUNȚĂ

Organizarea selecției de oferte privind preluarea , inventarierea si depozitarea fondului arhivistic al debitoarei COMPANIA DE EXPLOATARE A VAGOANELOR RESTAURANT BAR DE DORMIT SI CUSETA VARORED SA, pentru o cantitate de aproximativ 16 fișete metalice arhiva, având dimensiunea 90X45X180.

Criteriile ce trebuie avute în vedere la întocmirea ofertei sunt prețul pentru un metru liniar documente, modalitatea de plată a prețului, serviciile incluse (preluare, prelucrare, depozitare), conform prevederilor art.121, alin.2, lit f) din Statutul privind organizarea si exercitarea profesiei de practician in insolventa.

Standardul de cost pentru decontarea operațiunilor de verificare, selecționare, inventariere și legare este echivalentul a 15 euro/ml, iar pentru depozitare 3 euro/ml/an. (art. 121 alin. (2) din Statut).

La ofertele financiare se vor anexa avizele si autorizatiile prevazute de Legea Arhivelor Nationale.

In situatia in care sunteti interesati cu privire la prestarea serviciilor de arhivare pentru societatea mai sus mentionata, va solicitam, sa ne comunicati, Oferta dumneavoastra de servicii pana la data de 15.08.2024,  la sediul nostru din Bucuresti, Bd. Unirii, nr.78, bl.J2, sc.2, et.3, ap.39, Sector 3/ email: office@turmacinsolvency.ro / fax: 031/805.21.25. Facem precizarea ca, costul cheltuielilor de arhivare a documentelor debitoarei se va efectua din Fondul de lichidare, conform dispozitiilor art. 121 alin. 2, litera f ) din Statutul privind organizarea si exercitarea profesiei de practician in insolventa.